Társasházkezelés Budapesten!

Kövessen minket a facebookon is!

 

Cégünk 2010 óta társasházak, lakásszövetkezetek képviseletére, üzemeltetésére, az ingatlanok kezelésére vállalkozik.

TEVÉKENYSÉGÜNK BEMUTATÁSA

• Általános képviseleti és ingatlankezelési feladatok ellátása, amely a könyvelési költségeket, a NAV-nál regisztrált szoftverrel végezzük, valamint az adózási, mérlegkészítési feladatokat. A könyvelést Csizmás Pál végzi regisztrált mérlegképes könyvelő és adótanácsadó végzi. Száma MK180974

• Az évi rendes záró közgyűlés és két rendkívüli közgyűlés lebonyolítása, míg a további alkalmak alkalmi megbízási díj fejében történnek.

• Teljes körű épületüzemeltetés biztosítása, partneri szerződés alapján,

• Térítésmentesen a rendes gazdálkodás körét nem meghaladó pályázatok felkutatása, írása, és lebonyolítása. A rendes gazdálkodás körét meghaladó pályázat esetében - közgyűlési határozattal jóváhagyott - szerződés szerinti pályázatírói díj fejében.

• Garanciális, jótállási és szavatossági feladatok ellátása, műszaki ellenőrzés biztosításával,

• Angol nyelvű ügyintézés.

Vállalkozásunk elsők között tett eleget a törvény előírásának megfelelő regisztrációs kötelezettségnek, valamint rendelkezünk 10 millió forintos felelősségbiztosítással is.

Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a NAV köztartozásmentes vállalkozások nyilvántartásában folyamatosan szerepeljen.

MUNKATÁRSAINK

• Hódi Ágnes a vállalkozás ügyvezetője - gazdásági egyetemi végzettséggel, pályázatíró, szaktanácsadó és társasházkezelő szakirányú képesítéssel és ezen a területen sokéves tapasztalattal rendelkezik.

• Deák Attila folyamatban levő egyetemi képzés megszerzése mellett, képesített társasházkezelőként vezeti irodánkat.

• További munkatársaink jogi, műszaki, és pénzügyi és számviteli, mérlegképes könyvelői háttérrel állnak a Társasházaink, rendelkezésére.

Valamennyi munkatársunk alkalmazottként, határozatlan idejű szerződéssel foglalkoztatott több éve segíti a vállalkozás stabilitását.

Megbízható partneri kapcsolattal rendelkezünk a teljes körű kezelést ellátó szakcégekkel, vállalkozásokkal.

AJÁNLATUNK RÉSZLETEZÉSE

Közgyűlési felhatalmazás alapján szerződésben foglalt részletezettségben vállaljuk és látjuk el a közös képviselet feladatait. Kezeljük a társasház számláit, több éves multinacionális vállalatnál eltöltött

gazdasági menedzseri szemlélettel készítjük el a ház éves operatív költségtervét és elszámolását. Profi informatikai háttér segítségével készítjük el a költségfelosztást, továbbá azok tulajdonosonkénti kiterhelését.

Precíz, pontos nyilvántartási rendszert alkalmazunk az általunk kezelt házakra, mely lehetővé teszi a tulajdonosok részére történő korrekt elszámolások elkészítését.

Arra törekszünk, hogy a Társasház Számvizsgáló Bizottságával kialakítsuk az együttműködést, a beszámolási rendszert, amely elősegíti a folyamatos ellenőrizhetőséget.

Tulajdonosonként egyéni elszámolást állítunk össze és küldünk rendszeresen, tételesen kimutatva és egyeztetve a befizetéseket és azok könyvelését. Bérlők részére továbbítható havi befizetési értesítőt küldünk, hogy megkönnyítsük a tulajdonos és bérlő közötti korrekt elszámolást.

WEB-es felületünkön egyéni felhasználónév és jelszó segítségével minden tulajdonos on-line hozzáférést kap a társasház dokumentumaihoz, illetve saját tulajdonának aktuális egyenlegéhez. A web-es felület gyakorlatilag azonnal frissülve segít tájékozódni a társasház ügyeiben. A felületre folyamatosan feltöltésre kerül a dokumentumok, mint például a szerződések, számlák, kivonatok, illetve az ügyintézéshez kapcsolódó iratok. A Számvizsgáló Bizottság részére kiemelt jogosultságot biztosítunk, amely segítségével rálátást kapnak a teljes gazdálkodásra, beleértve a számlák, a ki és befizetések, a követelések és kötelezettségek nyomon követését.

Vállalkozásunk rendszeresen küld elszámolási értesítőt, valamint egyéni közös költség egyenleget elektronikus formában is.

Tevékenységünk része a társasház egyéb bevételek, bérleti díjak nyilvántartása, annak számlázása és a beszedése, továbbá a kapcsolódó adófizetési kötelezettségek NAV részére történő teljesítések naprakész végzése.

Irodánkban hetente fogadóórát tartunk a személyes kapcsolat kialakítása érdekében, így Önök rövid időn belül segítséget kaphassanak problémájuk kezelésére. Igény esetén az Önök társasházában is tartunk fogadó órát.

Az üzemeltetés napi és rendszeres feladatainak ellátásán túl gondot fordítunk az állagmegóvási és karbantartási feladatokra, azok tervezésére, a beépített anyagok élettartamának maximalizálására. A társasház szerződéseinek szakszerű kezelésével, éves újratárgyalásának előkészítésével optimalizálható költséggazdálkodást biztosítunk a legjobb szolgáltatási színvonal mellett.

Külön gondot fordítunk azokra a nem várt eseményekre, amelyek kárt eredményeznek akár a társasháznak, akár az egyes lakóknak. Közvetlenül intézkedünk a biztosítási káreseményeknél, gondozzuk a bejelentéstől az elszámolásig a teljes folyamatot.

A bevételi lehetőségek felkutatásával, pályázatok figyelésével és a megtakarítások kezelésével elérhetővé tesszük, hogy a társasház közös költség kímélő forráspótlást érhessen el.

Elkészítjük a fővárosi város rehabilitációs és a kerületi önkormányzati pályázatokat. Előkészítjük a pályázatokban meghatározott tervezési és méretezési számításokat, felkészülünk a pályázati kiírásoknak megfelelő dokumentumok, szakértői tanulmányok elkészíttetésére.

 

Vállaljuk a társasház által foglalkoztatott házmesteri, takarítói, feladatokat ellátó szolgáltatókkal történő folyamatos kapcsolattartást, teljesítésük ellenőrzését és szükség esetén a munkáltatói jogok gyakorlását.

Várjuk megkeresésüket!